Bolaget skall bedriva utveckling, marknadsföring och försäljning av programvaror för interaktiv underhållning, ävensom bedriva därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 404 | 5 465 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -79 | -552 | -18 585 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 143 | -654 | -18 583 |
Årets resultat (tkr) | 143 | -654 | -18 583 |
Summa tillgångar (tkr) | 12 979 | 13 622 | 7 266 |
Antal anställda | 6 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 404 | 5 465 | |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -79 | -552 | -18 585 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 143 | -654 | -18 583 |
Årets resultat (tkr) | 143 | -654 | -18 583 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 12 725 | 11 000 | 6 878 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 254 | 2 622 | 388 |
Tillgångar (tkr) | 12 979 | 13 622 | 7 266 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 2 285 | 2 142 | 2 796 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 10 680 | 11 384 | 3 552 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 14 | 96 | 918 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 12 979 | 13 622 | 7 266 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 6 | ||
Omsättning per anställd (tkr) | 911 | ||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 0.0% | -136.6% | -340.1% |
Soliditet | 17.6% | 15.7% | 38.5% |
Kassalikviditet | 1814.3% | 2731.3% | 42.3% |
Funrock Development AB ingår i en koncern med 7 bolag. Koncernmoderbolag är Fragbite Group AB (publ). Koncernstrukturen baseras på uppgifter från 2022-12.
Bolaget skall bedriva utveckling, marknadsföring och försäljning av programvaror för interaktiv underhållning, ävensom bedriva därmed förenlig verksamhet.